KONTAKTUJTE ZÁKAZNICKOU PODPORU

Všeobecné a obchodní dotazy (first level support)

Pokud jste nenalezli odpověď na váš dotaz k produktu AreaGuard Neo v sekci FAQ nebo máte všeobecný dotaz týkající se našich produktů a společnosti, můžete pro odeslání dotazu použít níže uvedený formulář nebo kontaktovat přímo operátora first level supportu prostřednictvím telefonního čísla +420 543 236 177, a to každý pracovní den od 8:30 do 15:30. Operátor řeší jak základní technické, tak i obchodní dotazy. Telefonické konzultace jsou určeny především pro jednoduché dotazy či přesně vymezené problémy, na které se dá jednoduše a krátce odpovědět. Operátor nenahrazuje plnou technickou podporu, která řeší technické problémy zákazníků.

Technické dotazy

Pokud máte technickou otázku nebo problém, tak se prosím obracejte na technickou podporu společnosti prostřednictvím helpdeskového portálu na adrese http://support.sodatsw.cz. Možnost zadat požadavek do helpdesku mají všichni uživatelé našich produktů. V případě problémů se zadáním požadavku na helpdeskový portál se můžete obrátit telefonicky na operátora first level supportu (předchozí odstavec), který vám s jeho založením pomůže.

Abychom byli schopni udržet vysoký standard poskytovaných služeb technické podpory a nebyla narušena kontinuita řešení tiketů a prací na dalším rozvoji produktů SODATSW, není možné pracovníky technické podpory kontaktovat jiným způsobem. Děkujeme za pochopení.







Pole označená hvězdičkou (*) musí být vyplněna.


TOPlist